<span itemprop="name">آشنایی با مبانی نظری اینفوگرافیک</span>

آشنایی با مبانی اینفوگرافیک: اینفوگرافی روابط پیچیده و حقایق را منتقل می کند. تصاویر و اعداد را به طور واضح نشان می دهد. به طوری که مطالب در یک نگاه درک می شوند. اینفوگرافیها موجبات انگیزش مخاطبین را فراهم می کنند. یک اینفوگرافی مهیج می تواند حس کنجکاوی خواننده را برانگیزد. در گرافیکهای اطلاع رسان یا همان اینفوگرافی از نشانه ها استفاده می شود. مثل صحبت کردن، یک تصویر هزاران لغت را نقاشی می کند. علاوه بر آن تصاویر گرافیک های اطلاع رسان این قابلیت را دارند که در مورد موضوع مورد نظر، نشانه های زیادی را ارائه كند که به طور ناخودآگاه توسط خواننده درک می شود (ریاحی، 1391).

نمایش تصویری طرح شده از اطلاعات تنها ترجمه ای از چیزی که می تواند خوانده شود و نسبت به آنچیزی که می تواند دیده شود، نیست، بلکه آن غربال کردن اطلاعات، ایجاد روابط، تشخیص نمونه ها و نمایش آن ها به طوری که مصرف کننده اطلاعات را قادر می سازد دانش  معنی داری را ایجاد کند (راجامانی کام، 2005). یک اینفوگرافیک (گرافیک اطلاع رسان ) نوعی تصویر است که اطلاعات باطراحی ترکیب  می شود این امر به انتقال مختصر وسریع پیام به افراد وشرکتها  کمک می کند، استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده، حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی و در کوتاه‎ترین زمان ممکن از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد(اسمیکلاس، 2012).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با مبانی نظری اینفوگرافیک در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  47صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0