<span itemprop="name">آشنایی با حقوق دانش آموزان</span>

آشنایی با حقوق دانش آموزان: مجموعه قواعد و مقررات بين کودکان و هر فرد يا افرادي که با او سروکار دارند. آشنایی با حقوق دانش آموزان از اين منظر که آنان در آينده نقش اصلي و اساسي را در جامعه به عهده خواهند داشت لازم وضروري است.جامعه سالم و عدالت جو در گرو تربيت و آموزش صحيح کودکان خواهد بود. بنابر اين در جهت احقاق حقوق کودک بايد آموزش هايي الزامي براي افراد و مؤسساتي که در ارتباط با کودکان مي باشند مشخص کرد(رضایی، 1382).

موضوع مرتبط با حقوق دانش آموزان و نحوه  به کارگیری آنها توسط مدیران و سایر کارکنان مدارس است. از آنجا که بین قدرت رهبری و مدیریت در سازمان آموزش و پرورش با میزان آگاهی و اطلاع مدیران از قوانین و مقررات حیطه کاری آنها ارتباط مستقیم وجو دارد. باید گفت مدیرانی موفق و مسلط تر هستند که علاوه بر داشتن مهارت های ارتباط انسانی، رهبری گروهی در امور آموزشی، پرورشی، اداری و استخدامی آشنایی به قوانین و در بهره گیری متناسب از قوانین و آیین نامه ها نیز تبحر لازم راداشته باشند. وضع قوانین و مقررات جدید متناسب مساعد برای دانش آموزان و آشنا کردن کارکنان اداری و آموزشی به این قوانین و بهره گیری از قانون اساسی و سایر قوانین مربوط به حقوق دانش آموزان در سطح ملی و بین المللی امری حیاتی است(دبیری اصفهانی، 1389).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با حقوق دانش آموزان در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  39صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0