<span itemprop="name">پروتکل آموزش مهارت‌ های زندگی موتابی و همکاران</span>

مهارت‌ های زندگی:عبارتند از مجموعه‌ای از توانایی‌ها که زمینه سازگاری ورفتار مثبت ومفید را فراهم می آورند. این توانایی‌ها فرد راقادر می سازندمسئولیت نقش اجتماعی خود را بپذیرد وبدون لطمه زدن به خود ودیگران، با خواست‌ها و مشکلات روزانه به شکل مؤثری روبرو شود.(طارمیان ،1378). مهارت تصمیم گیری: به افراد کمک می کند تا به نحو مؤثری در مورد مسائل زندگی تصمیم گیری نمایند. همچنین افراد را قادر می سازد تا به شکلی فعال در مورد اعمال خود تصمیم گیری نمایند(مستشاری، 1393).مهارت حل مسأله: مهارتی است که فرد می تواند در هنگام برنامه ریزی برای برخورد با مشکلات زندگی از آن استفاده کند. استفاده از راهبردهای حل مسأله موجب افزایش اعتماد به نفس می شود(قاسم زاده، 1383).مهارت تفکر خلاق: مهارت توانایی تولید و خلق کردن افکار و راه حل‌ها واهداف است.از طریق ترکیب، تغییروکاربرد افکار و ایده‌های موجود است. مهارت تفکر نقاد:این مهارت فرایندی است که به بررسی صحت و ارزش اطلاعات و دانسته ‌ها می پردازد(مستشاری، 1393). مهارت مقابله با هیجان: مهارت شامل توانایی‌ شناسایی هیجانات خود و دیگران و نیز شناخت تأثیر هیجانات بر رفتار است(طارمیان، 1378).

مشخصات

مهارت‌ های زندگی: پکیج آموزشی مهارت‌ های زندگی ویژه دانش آموزان (موتابی، محمد خانی و نوری 1383) به صورت تخصصی و کارگاهی و در ساعات معینی در 10 جلسه 2 ساعته به گروه آزمایش آموزش داده می شود.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

معرفی ابزار: دارد
شیوه اجرا: دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

تعداد جلسات به تفکیک: به تفصیل وجود دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0