<span itemprop="name">پرسشنامه توانمندی های کارکنان چن</span>

توانمندی های کارکنان: توانمندی‌های استعداد، محرکه‌هایی در جهت دستیابی سازمان به مزیت رقابتی از طریق یکپارچه‌سازی منابع و تولید استراتژی‌های جدید با ارزش‌افزوده‌ هستند (چن، 2012). امروزه فاصله ميان جوامع و سازمان‌ها از حيث دانايي و ناداني و چالش اصلي ميان سازمان‌ها، چالش نيروي انساني توانا و داناست. نيروي انساني به عنوان مهمترين، گران‌ترين و باارزش‌ترين سرمايه و منبع سازماني محسوب مي‌شود و تنها عنصر ذي‌شعوري است که به عنوان هماهنگ کننده ساير عوامل سازماني، نقش اصلي را در ميان کليه عوامل دارد. با مقايسه کارکنان در دو قرن اخير ما مي‌گويد: قرن بيستم عصر بهره‌وري نيروي انساني کاربر بود ولي اين قرن‌ها، عصر کارهاي دانش است.

به طوريکه در قرن گذشته باارزش‌ترين دارايي يک سازمان ابزار توليد بود ولي اکنون سرمايه اصلي سازمان‌ها زير بار تغييرات موج‌آسا، ناگزير به بازانديشي و بازبيني روش‌ها، الگوها و افکار خود در مورد نيروي انساني شاغل خود هستند،از آنجا که انسان ها به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان هستند وکسانی که مسئولیت رویکردها وکارکردهای سازمان را بر عهده دارند، بنابراین بایسته است با توانمندسازی منابع انسانی از راه دموکراتیک، ضمن آماده کردن کارکنان برای رویارویی با تغییرات، در سازمان نیز محیطی را بوجودآورد که درآن، هم انسانیت انسان ها وهم استعدادآن ها شکوفا شود و نیز دستیابی به بالندگی سازمانی و توسعه هدف ها و در نهایت، ارتقای سازمان تا سطح فرابالندگی امکان پذیر شود(شریعتی، 1394).

مشخصات

پرسشنامه توانمندی های کارکنان (توانمندی استعداد) : پرسشنامه توانمندی های کارکنان توسط چن(2012) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 16 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه چهار بعد توانمندی رفتاری، توانمندی دانشی، توانمندی مهارتی و توانمندی سبک کار را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط شریعتی(1394) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 16گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0