یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران

یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران

در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط دانشگاه شیراز در شهر شیراز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مهندسی عمران و سازه ، مهندسی سازه ، مهندسی عمران (عمومی)
برگزار کننده: دانشگاه شیراز
شهر برگزاری: شیراز

یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران

درباره کنگره
بخش مهندسی راه، ساختمان و محیط زیست دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز مفتخر است یازدهمین کنگره ملّی مهندسی عمران را در تاریخ های 10 و 11 اردیبهشت ماه 1398 در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار نماید. این کنگره که بزرگترین رویـداد علمی سالانـه مهندسی عمران در سطح کشور می بـاشد، در ادامه مجموعه کنگره هـای مـلّی و بین المللی است که تحت نظارت و راهبرد هیأت امناءِ متشکل از نمایندگان شانزده دانشگاه و پژوهشگاه تراز اوّل کشور به صورت سالیانه برگزار می شود تا امکان ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه متخصصین دانشگاهی و اصحاب صنعت ساخت و ساز (شامل مشاوران، پیمانکاران و دیگر عوامل ارائه کننده خدمات مهندسی) به شرکت کنندگان در کنگره از یک سو، و تعامل و تبادل اطلاعات بین مجموعه های دانشگاهی و دست اندرکاران این صنعت، از سوی دیگر، فراهم آید.

محورهای کنگره:

ژئوتکنیک
محیط زیست
سـازه و زلـزلـه
مدیریت منابع آب
ژئودزی و ژئوماتیک
معــماری و شــهرســازی
سازه های هیدرولیکی و دریائی
برنامه ریزی و مهندسی حمل و نقل
پـدافـند غـیرعامل و مدیریت بحران
آمــوزش مهـندسی و اخــلاق مهـندسی
مصالح، فنــاوری ســاخت و مـدیـریت پروژه

موضوع محوری کنگره:
با توجه به لزوم پایش، ارزیابی، احیاء و بازسازی تعداد متنابهی از ساختمان ها و زیر ساخت های کشور شامل راه ها، پل‌ها، خطوط انتقال آب، فاضلاب، گاز و نیرو و نیز سازه‌های هیدرولیکی، دریایی و تاریخی، موضوع محوری کنگره “نگهداری، مرمت و بازسازی و بهسازی ساخته های عمرانی” انتخاب شده است. امید می رود با تعامل، همکاری، تبادل اطلاعـات، و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان دانشگاهی و صاحبنظران صنعت ساخت و ساز در زمینه‎های مذکور، اقدام های عملی برنامه ریزی و محقق شود.

منبع:سایت سیویلیکا

1 اردیبهشت 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0