کنگره بین المللی جراحی سرطان شیراز

کنگره بین المللی جراحی سرطان شیراز در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۷ تا ۹ آذر ۱۳۹۷ توسط بخش جراحی سرطان و مرکز تحقیقات بیماریهای پستان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر شیراز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: سرطان
برگزار کننده: بخش جراحی سرطان و مرکز تحقیقات بیماریهای پستان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
شهر برگزاری: شیراز

سرطان از تهدیدهای بزرگ سلامت انسان در سراسر دنیاست. بطوریکه پیش بینی می شود در سال 2020 بیش از یکصد هزار مورد جدید سرطان در ایران بروز کند. علیرغم پیشرفتهای سریع و سرمایه گذاریهای عظیم در درمانهای غیر جراحی در این بیماری، همچنان جراحی نقش اول در درمان این بیماری را به خود اختصاص می دهد. و البته در تشخیص، پیشگیری، بازسازی و توانبخشی نیز مداخلات جراحی نقش به سزایی دارد.

توجه ویژه به جراحی سرطان به عنوان زیرشاخه ای از جراحی عمومی از چند دهه قبل و بویژه طی دو دهه گذشته در برخی کشورها، موجب بهبود مراقبت های درمانی و نتیجه نهایی درمان در بسیاری از بیماران با انواع مختلف سرطان شده است.

بخش جراحی سرطان و مرکز تحقیقات بیمارهای پستان دانشگاه علوم پزشکی شیراز درصدد برگزاری کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز می باشد تا علاوه بر هم فکری و تبادل نظر متخصصین و محققین مراکز مختلف ایران، از دانش و تجربیات پژوهشگران و متخصصین مطرح از مراکز معتبر دنیا استفاده نموده و موجب انتقال دانش روز به ایران و منطقه گردد.

تلاش شده است در طی سه روز برگزاری این کنگره، بوسیله ارائه سخنرانی های تخصصی، پانل هایی با مشارکت فعال مخاطبین و کارگاه های متنوع، روش های استاندارد درمانی بویژه تکنیک های جراحی و روش های نوین مداخلات جراحی در درمان سرطان های مختلف از جمله سرطان پستان، سرطان های گوارشی، ملانوم، سارکوم بافت نرم و سرطان تیروئید به بحث و تبادل نظر گذاشته شود. از برنامه های جانبی کنگره ارائه مقالات بصورت شفاهی و پوستر و نیز برنامه مراقبت های پرستاری سرطان می باشد.

حضور ارزشمند شما موجب غنای علمی کنگره می باشد. اطمینان داریم بازدید از شهر زیبای شیراز در فصل رویایی پائیز، خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. به امید دیدار شما.

دکتر صدیقه طهماسبی                    دکتر عبدالرسول طالعی                 دکتر مجید اکرمی

دبیر علمی کنگره                                              رئیس کنگره                                  دبیر اجرایی کنگره

 

 

محورهای کنگره

  • Breast cancer
  • Gastrointestinal cancers
  • Thyroid cancer
  • Melanoma
  • Sarcoma

موضوعات ویژه

  •  Reconstructive Cancer Surgery
  • Image-Guided Surgery
  • Enhanced Recovery After Surgery ERAS
  • Intraoperative Radiation Therapy IORT
  • Cytoreductive Surgery CRS
  • Hyperthermic Intraperitoneal Chemotherapy HIPEC

گروه های هدف

  1. جراحی عمومی
  2. جراحی سرطان
  3. جراحی پلاستیک
  4. جراحی کولورکتال
  5. گوش حلق بینی
  6. زنان و زایمان
  7. گاستروانترولوژی
  8. اندوکرینولوژی
  9. درماتولوژی
  10. رادیوتراپی انکولوژی
  11. مدیکال انکولوژی
  12. رادیولوژی
  13. پاتولوژی
  14. داخلی
  15. بیهوشی
  16. پزشکی عمومی
  17. فیزیوتراپی (ارشد-دکترا)
  18. مامایی (ارشد- دکترا)
  19. پرستاری (ارشد –دکترا)
  20. کارشناس اتاق عمل

منبع:سایت سیویلیکا

24 ابان 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0