پانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران

پانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۷ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۷ توسط دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج و تحت حمایت سیویلیکا در شهر کرج برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: علم مواد (عمومی) ، مهندسی مواد
برگزار کننده: دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: کرج

سلسله همایش‌های علمی دانشجویی مهندسی مواد، از سال 1380 با هدف گردهمایی دانشگاهیان و صنایع مرتبط با مهندسی متالورژی به وجود آمد. در این همایش‌ها در کنار ارائه مقالات تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های فنی برگزار می‌شد تا جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، فرصتی برای تبادل نظر و تعامل سازنده بدست آورند. این همایش، اولین فعالیت اتحادیه انجمن‌های علمی متالورژی کشور بود که بعدها به “سازمان علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی” موسوم شد.
در سال‌های آغازین، محوریت کار سازمان بر اجرای هر چه بهتر همایش به عنوان فعالیت اساسی و برند مجموعه بود و هر ساله، یکی از دانشگاه‌های برتر کشور آن را میزبانی می‌کرد، تا آنجا که پس از چند دوره برگزاری موفق و شناخته شدن در سطح کشور، از دوره ششم به بعد، همه ساله بالغ بر 150 مقاله تائید شده در همایش و نیز حضور مدعوین ویژه از اتحادیه‌های صنعتی، به یکی از فعال‌ترین و قدرتمندترین گردهمایی‌های دانشجویی کشور بدل شد. دامنه این امر تا آنجا گسترده شد که در حاشیه هشتمین دوره همایش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چندین نشست تخصصی با حضور چهره‌های برجسته صنعتی و دانشگاهی از نهادهای مرکزی کشور برگزار شد تا سنگ بنای نظام مهندسی مواد و متالورژی گذارده شود.

منبع:سایت سیویلیکا

8 ابان 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0