صدور مجوز استخدام چهار هزار آتش نشان

صدور مجوز استخدام چهار هزار آتش نشان

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت : مجوز استخدام چهارهزار آتش‌نشان صادر شد تا در این بخش نیروهای تخصصی فعالیت کنند.
به گزارش ایرنا، عباس کرکه ‌آبادی عصر دوشنبه در همایش شهرداران و رؤسای شوراهای استان کرمان افزود: افراد استخدامی در آتش‌نشانی باید بومی باشند و نمره فنی بالا را کسب کنند.
وی بابیان اینکه پیگیر افزایش حقوق کارگران نیز هستیم، تصریح کرد: قانون استخدام شهرداری در سال 81 تصویب شده ولی متاسفانه بیش از 50 ماده از این آیین‌نامه مورد ایراد واقع شد و با پیگیری‌ها اصلاحاتی در دستور قرار دارد.
کرکه آبادی با بیان اینکه شهرداران باید یک منبع درآمد را برای شهرداری ایجاد کنند، اظهار داشت: 70 درصد یک دستگاه نیروی انسانی است لذا این مورد باید تبدیل به سرمایه انسانی شود.
**ساختمان شهرداری جیرفت افتتاح شد
ساختمان شهرداری جیرفت با حضور مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون استاندارکرمان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان افتتاح شد.
شهردار جیرفت در حاشیه افتتاح ساختمان شهرداری جیرفت به خبرنگار ایرنا گفت: ساختمان شهرداری در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع شامل سه هزار متر مربع ساختمان اداری با اعتبار پنج میلیارد ریال تجهیز و به بهره برداری رسید.
نعمت الله حسین زاده افزود: با توجه به فرسوده بودن ساختمان شهرداری، این ساختمان احداث شد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: 10 ساختمان دولتی شامل مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی در جنوب کرمان در حال احداث می باشد که این طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد است.
محمد ساردوئیی افزود: مجتمع اداری فاریاب، مجتمع فرهنگی قلعه گنج، سالن ورزشی چاه دادخدا و زهکلوت، استخر شنای شهرستان های منوجان و کهنوج، اداره ثبت احوال شهرستان های عنبراباد، رودبار، قلعه گنج و منوجان از طرح های در حال احداث هفت شهرستان جنوب کرمانه است.
ساردوئیی به طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: سه مرکز در جیرفت شامل مرکز فرهنگی حسین آباد، کلرود و صاحب آباد و سالن ورزشی حسین اباد در دست اقدام است.
وی از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای ایجاد فرهنگ سرا در جیرفت به امضا رسید.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت، در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

منبع:سایت سیویلیکا

22 دی 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0