ششمین کنفرانس ملی حقوق و مطالعات قضایی

ششمین کنفرانس ملی حقوق و مطالعات قضایی

در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ توسط پردیس بین الملل توسعه ایده هزاره و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: حقوق
برگزار کننده: پردیس بین الملل توسعه ایده هزاره
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران

ششمین کنفرانس ملی حقوق و مطالعات قضایی

ششمین دوره از کنفرانس ملی حقوق و مطالعات قضایی (LLS2019) با هدف ایجاد فضای مناسب جهت گردهمایی محققان، اساتید و دانشجویان عزیز جهت ارایه فعالیت های تحقیقاتی و آخرین دستاوردهای علمی، بررسی چالش های موجود و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده در این کنفرانس در مورخ 30 بهمن ماه 1397 در تهران برگزار می گردد.

کنفرانس LLS2019 که با تلاش پردیس بین الملل توسعه هزاره برنامه ریزی شده است، یکی دیگر از رویدادهای مهم در حوزه علوم حقوق و مسائل مربوط به این شاخه می باشد. همچنین اعلام می شود که کلیه مقالات پذیرفته شده در کنفرانس پس از ثبت نام نویسندگان، علاوه بر چاپ در کتابچه الکترونیکی کنفرانس (سی دی مجموعه مقالات) در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه و منتشر خواهند شد.

منبع:سایت سیویلیکا

24 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel:

Instagram:

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0