سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت

سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت

در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۸ توسط دانشگاه گیلان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر گیلان برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: سلامت ، ورزش و تربیت بدنی
برگزار کننده: دانشگاه گیلان
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: گیلان

ورزش و فعالیت بدنی نقش مهمی در سلامت و کیفیت زندگی افراد به عهده داشته و نقش آن در توانبخشی و بهسازی جسمی و روانی جامعه غیر قابل انکار است که امروزه به ‌منزله یک علم محسوب می‌شود،. علمی که هدف آن ارتقاء سطح کیفی ظرفیت‌های بدنی، افزایش توانایی‌های جسمانی، تأمین سلامت روحی، جلوگیری از ایجاد بیماری‌های مزمن و حفظ و گسترش کیفیت زندگی است.

در همین راستا و پس از برگزاری موفق اولین و دومین دوره کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت با مشارکت بی نظیر اساتید، صاحبنظران، پژوهشگران و دانشجویان حوزه علوم ورزشی و علوم پزشکی کشور در دانشگاه های علوم پزشکی آبادان و جندی شاپور اهواز، فرصت مغتنمی جهت ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و سلامت را فراهم آورد. امید است در ادامه، با برگزاری سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش در تاریخ 3 مرداد ماه 1398 با میزبانی دانشگاه گیلان و منطقه آزاد انزلی و با حضور اندیشمندان، متخصصان علوم ورزشی و علوم پزشکی، استادان و دانشجویان، این ماموریت در اعتبار و منافع ملی و منطقه‌ای ماندگار شود.

سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت

محورهای کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت:

1. فیزیولوژی ورزشی و تغذیه
2. آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
3. رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی
4. مدیریت ورزشی
5. بیومکانیک ورزشی و مهندسی ورزش

محورهای ویژه
1. چاقی و کنترل وزن
2. فعالیت بدنی و ورزش سالمندان
3. ورزش و بیماری های قلبی و عروقی
4.ورزش و سلامت روان
5. آسیب های ورزشی
6. سیاستگذاری در ورزش
7. ورزش و محیط زیست
8. اشتغال و کارآفرینی در ورزش

منبع:سایت سیویلیکا

23 تیر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0