دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری

دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری

در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۸ تا ۱ آذر ۱۳۹۸ توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در شهر کاشان برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: علوم سلامت (پزشکی) ، پزشکی ، روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی تربیتی
برگزار کننده: دانشگاه علوم پزشکی کاشان
شهر برگزاری: کاشان

دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری

دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری با هدف معرفی بیشتر و توسعه درمان های این حوزه برگزار می گردد. درمان های موج سوم گستره وسیعی در بر دارند که شامل درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR)، ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی (MBCT)، درمان پذیرش و تعهد (ACT)، رفتار درمانی دیالکتیک (DBT)، فعالسازی رفتاری (BA)، روان درمانی تحلیل تابعی (FAP)، زوج درمانی رفتاری تلفیقی (IBCT) و سیستم تحلیل رفتاری شناختی (CBASP) می‌شود. تحقیقات زیادی در مورد اثربخشی درمان های این حوزه بالاخص در مورد درمان های MBSR، MBCT، ACTو DBTصورت گرفته است. خوشبختانه در ایران نیز طی سال های اخیر اثربخشی های درمان های موج سوم در اختلالات و مشکلات زیادی مورد بررسی قرار گرفته است  و اولین کنگره موج سوم درمان های رفتاری  در سال 94 با هدف تجمیع آراء متخصصین و پژوهشگران این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با موفقیت برگزار گردید. با توجه به مقبولیت این رویکرد‌های درمان در میان بالینگران و افزایش حجم مطالعات در این حیطه در سال‌های اخیر، بر آن شدیم تا  دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری را با هدف مرور تحقیقات صورت گرفته در راستای تببین‌ مدل‌های نظری رویکردهای موج سوم  و اثربخشی درمان‌های مبتنی بر این رویکردها در جامعه ایرانی برگزار کنیم .

  • درمان‌های موج سوم برای اختلالات دوران کودکی و فرزندپروری

  • مداخلات مربوط به رفتارهای اعتیادی

  • مداخلات مبتنی بر موج سوم در حیطه خانواده

  • مداخلات مبتنی بر موج سوم در حیطه اختلالات جسمی و روان تنی

  • مداخلات مبتنی بر موج سوم در حیطه اختلالات روان شناختی

  • مداخلات مبتنی بر موج سوم در حیطه سبک زندگی و سلامت

منبع: سایت سیویلیکا

25 آبان 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0