دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دنبال تاسیس مراکز نوآوری و شکوفایی است

دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دنبال تاسیس مراکز نوآوری و شکوفایی است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در سال جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دنبال تاسیس مراکز رشد و نوآوری است.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این دانشگاه برای ساماندهی به سرفصل‌های درسی اظهار کرد: برنامه‌های درسی دانشگاه فنی حرفه‌ای نظری نیستند، اما به دنبال این هستیم تا  آن‌ها را طبق اصول شایسته ساماندهی کنیم.

صالحی عمران با اشاره به رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها سرفصل‌های جدید درسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از پیش به اشتغال نزدیک خواهند شد و دانشجویان با بازار کار بیشتر آشنا می‌شوند.

محیط دانشگاه فنی و حرفه‌ای با کیفیت تر می‌شود

وی ضمن اشاره به محیط دانشگاهی بیان کرد: در سال جدید محیط دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌ها از لحاظ کیفیت ارتقا می‌یابند و بهبود پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره برنامه‌های این دانشگاه برای رشد و شکوفایی علم و فناوری گفت:  دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دنبال تاسیس مراکز نوآوری و شکوفایی به کمک دستگاه‌های مختلف است و  شرکت‌های دانش‌بنیان متعددی از سوی این دانشگاه در سال جدید افتتاح می‌شوند.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

2 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0