خبر اعلام فراخوان استخدام 350 محیط بان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان اداری استخدامی این هفته اطلاعیه استخدام ۳۵۰ محیط بان را منتشر می‌کند.
استخدام ۳۵۰ محیط بان این هفته اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد یگان حفاظت محیط زیست در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۷ اظهار کرد: نیمی از سازمان محیط زیست و نوک پیکان این سازمان محیط بانان هستند. درحالی که مظلوم‌ترین قشر از لحاظ امکانات حقوق و مزایا نیز این قشر هستند.

محبت خانی در ادامه بیان کرد: ۱۲۳ محیط بان کشور در راستای تامین امنیت جان خودرا از دست داده اند؛ که آخرین این شهدا شهید باشقره بود. بین ناجا و محیط زیست حوزه محیط بانی ارتباط خوبی برقرار شده است. ۸ نفر از متخلفین در پارک گلستان در حالی که هیچ نشانه‌ای از آن‌ها نبود ظرف ۴۸ ساعت دستگیر شدند و قاتل شهید باشقره هم اعتراف کرد. ۱۰ درصد اراضی ملی کشور در حوزه مناطق چهار گانه پارک‌های ملی ۳۱ پارک ملی، اثر طبیعی ملی، پناهگاه حیات وحش که ۱۶۹ تا هستند. ۲۸۴ منطقه چهارگانه ماست. ۱۷ میلیون ۷۰۰ هزار هکتار پاس ثابت دارند که ۶۰۹ پاسگاه محیط بانی در این مناطق چهارگانه وجود دارد. ۵۲۰ تا از این ۶۰۹ پاسگاه به علت نبود نیروی انسانی خالی است.

وی گفت: ۷۳۴۰ نیرو بیادداشته باشیم درحالی که ۳۴۰۰ تا محیط بانی داریم که این آمار یعنی ۵۰ درصد نیرو محیط بانی تامین است. بنا است سالی ۳۵۰ محیط بان استخدام کنیم. سازمان اداری استخدامی این هفته اطلاعیه استخدام ۳۵۰ محیط بان را منتشر می‌کند. امیدواریم تا عید این نیرو‌ها سر پست‌های خود حاضر شوند.

منبع:سایت سیویلیکا

22 دی 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0