جزئیات آغاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/ گزینش تا ۱۰ مرداد ادامه دارد

جزئیات آغاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/ گزینش تا ۱۰ مرداد ادامه دارد

براساس اعلام دانشگاه آزاد مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد از امروز آغاز و تا ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه داوطلبان ۳۳ رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه ۳۳ رشته اعلام شده که نسبت به ثبت‌نام در سامانه به منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش  از تاریخ و زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

مصاحبه ۳۳ رشته دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۲۲ تیرماه در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)، تمام سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تالیف، گواهی ثبت اختراع  یا کسب مقام در جشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته به انضمام نسخه‌ای از ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

نتایج تمام رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

امکان اقامت در هتل فرهیختگان برای دعوت شدگان مصاحبه دکتری

داوطلبانی که از اقصی نقاط کشور به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به تهران سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل فرهیختگان دانشگاه واقع در واحد علوم و تحقیقات اقامت کنند.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دوره دکتری تخصصی که نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه علمی اقدام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس نسبت به ثبت نام جهت استفاده از این امکانات اقدام کنند.

گفتنی است؛ مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع:سایت خبرنگاران جوان

23 تیر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0