تاکید بر اجرایی شدن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور

وزیر علوم در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز آموزش عالی قرآنی ؛

تاکید بر اجرایی شدن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور

دکتر منصورغلامی،وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور ، بر اجرایی شدن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که در احکام دائمی برنامههای توسعه کشور نیز آمده است، تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکترغلامی وزیر علوم و رئیس کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در حاشیه برگزاری چهل و دومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که در آن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور ارائه شد، از نمایشگاه دستاوردهای مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور بازدید کرد.
در این نمایشگاه که در محل وزارت علوم برگزار شد، دستاوردهای فعالیت مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور از ابتدای تأسیس تا سال ۱۳۹۷ در قالب بیش از ۸۰ مجلد از گزارشهای پروژهها و برنامه‌ها و ۱۲ اطلاع‌نگاشت ( infograph ) در قالب پوستر به نمایش گذاشته شد.
جایگاه، اهداف و وظایف مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، اهم فعالیت‌های مرکز و انعکاس آن در رسانه‌ها، تعامل مرکز با دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف، تجمیع و بازنگری در برنامه درسی رشته علوم قرآن و حدیث، شاخص‌های تعیین ظرفیت دکتری در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، حمایت از پایان‌نامه‌های قرآنی دانشجویان و طلاب، برنامه‌های ملی و بین‌المللی پژوهش و آموزش عالی قرآنی و سند راهبردی توسعه پژوهش و اموزش عالی قرآنی کشور از جمله محورهایی بود که گزارش آن در این نمایشگاه ارائه شد.

ر.ب ۴۵/ ع.ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم/ تحقیقات و فناوری

9 اذر 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0