امروز؛ آغاز پرداخت وام بیستمین دوره عتبات‌ دانشگاهیان

امروز؛ آغاز پرداخت وام بیستمین دوره عتبات‌ دانشگاهیان

مطهری‌پور گفت: زائران برای دریافت وام بیستمین دوره عتبات‌دانشگاهیان از امروز ۱۱ خرداد به شعب بانک خود مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  زائران دانشگاهی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان که تاکنون موفق به دریافت وام نشده‌اند، می‌توانند از امروز ۱۱ خرداد ماه با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.

۱۸ خرداد؛ آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان

وی با اشاره به اینکه ثبت نام وام از هفته آینده آغاز و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد، گفت: ثبت نام در عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد شروع و تا پایان ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت،‌ در این بین لازم به توضیح است تصمیمی بر تمدید ثبت نام نگرفته‌ایم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به مراجعه دانشجویان به بانک عامل برای دریافت وام گفت: دانشجویان برای دریافت تسهیلات بانک ملت باید با یک ضامن معتبر و معرفی‌نامه از سایت لبیک به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و وام خود را دریافت کنند.

مبلغ وام سفر زمینی به عتبات عالیات، ۱۵میلیون ریال

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری پور افزود: مبلغ وام برای سفر زمینی ۱۵میلیون ریال است و به زائرانی که قصد سفر هوایی به عتبات دانشگاهیان را دارند ۳۰ میلیون ریال در اقساط ۱۸ ماهه پرداخت می‌خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه زائران دانشگاهی دوره بیستم که تاکنون متاسفانه موفق به دریافت وام عتبات دانشگاهیان نشده‌اند، می‌توانند برای این کار اقدام کنند، یادآوری کرد: این افراد از امروز خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

11 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0