استخدام شركت پالايش نفت لاوان

استخدام شركت پالايش نفت لاوان

شركت پالایش نفت لاوان با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه كیفیت و كمیت تولید فرآورده های نفتی و كمک به خود كفایی و اشتغال ایران اسلامی در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد 85 نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته ها و گرایش های مندرج در جدول زیر از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی كتبی(عمومی،تخصصی)، مصاحبه فنی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون كار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

> شرایـط عمومـی

1-1- تابعیت كشور جمهوری اسلامی ایران.
1-2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1-3- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1-4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه كیفری.
1-5- داشتن تندرستی و توانایی كامل جسمانی به تأیید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
1-6- دارا بودن كارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.
تبصره: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و صدور كارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ 1397/12/07 ( اولین روز ثبت نام) باشد.
1-7- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراكز وابسته به آن و نهادهای انقلابی.
1-8- داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند .
1-9- با توجه به اینکه جذب شدگان صرفاً جهت كار در شركت پالایش نفت لاوان به صور قراردادی جذب خواهند شد لذا امکان انتقال آنان به سایر واحدهای وزارت نفت و دیگر ارگانهای دولتی و غیر دولتی (بخش خصوصی اصل 44 قانون اساسی) تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
1-10- آمادگی انجام وظیفه در محل شركت پالایش نفت لاوان.
1-11- دارا بودن دانشنامه یا گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل از دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از كشور كه به تایید وزارت علوم رسیده باشد.
تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ 1397/12/07 باشد.
تبصره 2: مدرک تحصیلی زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب كن لم یکن تلقی و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمناً شركت هیچ گونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرک تحصیلی كاركنان در طول دوران خدمت نخواهد داشت.
تبصره 3: حداقل معدل جهت شركت در آزمون برای كلیه مقاطع و گرایش ها چهارده می باشد.
تبصره 4: برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیركبیر، علم و صنعت تهران، تهران، صنعتی اصفهان، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، شهیدبهشتی، فردوسی مشهد، شیراز، تبریز با حداقل معدل 13 مورد نیزمورد تایید می باشد.
1-12- عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراكز آموزش عالی (موكداً اعلام می گردد چنانچه در مراحل استخدامی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد ادامه مراحل استخدامی وی منتفی خواهد شد.)
كلیـه متقاضیان از سراسر كشور می توانند در این آزمون استخدامی شركت نمایند. ولی در صورت كسب امتیاز و در شرایط مساوی، اولویت جذب با داوطلبان بـومی استـان هـرمـزگـان در رشته شغلهای مورد نیاز در جزیره لاوان می باشد.
تبصـره 1: امتیاز بومی فقط مربوط به رشته های شغلی مورد نیاز در جزیره لاوان بوده و مشمول رشته های شغلی حسابداری، مدیریت بازرگانی و حقوق نمی باشد.
تبصـره 2: بـومـی استان هرمزگان به كسانی اطلاق می شود كه دارای یکی از شرایط زیر باشند:
– محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.
– حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در استان هرمزگان طی كرده باشد.
– حداقل 5 سال منتهی به تاریخ 1397/12/07 ساكن استان هرمزگان باشند. اخذ تأییدیه مبنی بر سکونت حداقل 5 سال از شورای محل الزامی است.
تذكر: افراد بومی در صورتی از امتیاز منظور شده بهره مند خواهند شد كه تعهد محضری مبنی بر حداقل 10 سال (ده سال) خدمت در محل تعیین شده را نیز بسپارند.
1-2 امتیازات ویژه:
الف: جهت كاركنان بومی و خانواده شهداء و ایثارگران در كلیه مقاطع تحصیلی بر اساس جدول زیر امتیاز ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

امتیاز

ضریب امتیاز

خانواده شهداء و ایثارگران

1/15 درصد در نمره كسب شده

بومی استان هرمزگان (به استثناء رشته های حسابداری ، مدیریت بازرگانی و حقوق)

1/1 درصد در نمره كسب شده

فرزندان كاركنان رسمی شركت پالایش نفت لاوان

 با توجه به سابقه حضور در لاوان

تبصره 1: ملاک شناسایی شهرهای استان هرمزگان آخرین تقسیمات جغرافیایی كشور می باشد.
تبصره 2: امتیاز بومی بودن و ایثارگران صرفاً در مرحله اعلام نتایج نهایی و در نمره كتبی لحاظ خواهد شد.

> شرایط سنی

حداكثر سن متقاضیان شركت در آزمون 32 سال تمام در تاریخ ثبت نام است. (متولدین 1365/12/01)
تبصـره 1: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداكثر شرط سنی افزوده می شود.
تبصـره 2: مدت سابقه كار معتبر با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداكثر به میزان 3 سال به سقف سنی افزوده میشود (در صورت قبولی در آزمون كتبی ارائه گواهی سابقه كار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذكور الزامی است)
تبصـره 3: داوطلبانی كه دارای سابقه كار مرتبط به صورت قرار داد مدت موقت با شركت پالایش نفت لاوان می باشند و در زمان ثبت نام شاغل به كار و دارای پرداخت حق بیمه در این شركت بوده و عملکرد وی مورد رضایت مسئولین مربوطه در پالایشگاه قرار گرفته باشد متناسب با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداكثر به میزان 5 سال به سقف سنی ایشان افزوده خواهد شد) در صورت قبولی در آزمون كتبی، ارائه گواهی سابقه كار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذكور الزامی است)
تبصـره 4:در مورد خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان از كارافتاده كلی غیرقادر به كار، در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی، 3 سال به شرط سنی اضافه می شود.
در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداكثر سن با مراعات تبصره های فوق الذكر نباید برای داوطلبان بیشتر از 39 سال تمام باشد.

> مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط از تاریخ 1397/12/07  لغایت 1397/12/24 با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان انجام می پذیرد.
متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل مدارک خود را در سامانه ثبت و كد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً كلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.
1 – ثبت و تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت ثبت نام به طور صحیح و دقیق و دریافت كد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
2 – فایل عکس اسکن شده پرسنلی 4×3 با حجم كمتراز 40 كیلو بایت .
3 – فایل اسکن شده صفحه اول كارت ملی با حجم كمتر از 80 كیلو بایت .
4 – واریز مبلغ 600/000 ریال (ششصد هزار ریال) به عنوان حق ثبت نام به صورت پرداخت الکترونیکی .
5 – فایل اسکن مدرک تحصیلی داوطلب باید دارای حجم كمتر از 100 كیلو بایت باشد.
6 – فایل اسکن شده كارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی باید دارای حجم 80 كیلو بایت باشد.
تذكـر1 : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل كلیه مراحل و دریافت كد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تأیید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذكور دقت لازم معمول گردد.
تذكـر2 : لازم به ذكر است هر داوطلب تنها امکان یک مرتبه ثبت نام را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به هر نحو، غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذكور، مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
تذكر 3 : دریافت كد رهگیری به منزله انجام نهایی بودن فرایند ثبت نام داوطلب بوده ولی لزوماً به منزله تایید داوطلب جهت شركت در آزمون نمی باشد. ضروری است داوطلبین بطور مکرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید نهایی خود جهت شركت در آزمون اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم تایید، نسبت به اصلاح مشخصات ثبت نام اقدام نمایند.
5 -زمـان توزیـع کارت ورود به جلسـه:
كارت ورود به جلسه آزمون كتبی از روزیکشنبه مورخ 1398/01/25 لغایت چهارشنبه مورخ 1398/01/28 از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت خواهد بود.
6 -زمـان و محـل بـرگـزاری آزمـون:
تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخ 1398/01/29 یا 1398/01/30 در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در كارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.

> مـواد آزمـون

آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست انجام خواهد شد. مواد آزمون های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذكر شده است.

> اعلام نتایج آزمون

نتایج آزمون كتبی از طریق سایت دانشگاه هرمزگان اعلام خواهد شد.
مراحل جذب
1 -از داوطلبانی كه در آزمون كتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد. پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شركت در دوره های آموزشی علمی و عملی معرفی خواهند شد كه در صورت موفقیت در دوره های مذكور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شركت پالایش نفت لاوان صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب قبل از مراحل پیش گفته، همچنین پیش از طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آموزشی، شركت پالایش نفت لاوان هیچ گونه تعهدی از جمله استخدام در قبال دواطلبان نخواهد داشت .
2 -افرادی كه موفق به سپری نمودن آزمون و مصاحبه فنی، گزینش و آزمایش های طب صنعتی می شوند بایستی قبل ازآغاز دوره های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی كه از سوی شركت تعیین می گردد را به شركت یا نماینده قانونی آن ارائه دهند.
3 -منتخبینی كه در طول یا پس از طی دوره های آموزشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز به كار خودداری نمایند كلیه هزینه های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شركت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد.
4 – تشخیص شركت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام، نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند .
5 – مدارک داوطلبانی كه تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت وظیفه و یا كارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ 1397/12/07 باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
6 – وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
7 -در صورت قبولی در آزمون كتبی، در زمان مصاحبه ارائه اصل و كپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی (كه معدل كل داوطلب در آن قید شده باشد) كارت ملی، شناسنامه و وضعیت نظام وظیفه) الزامی است.
8 -زمان تشکیل پرونده :
از طریق شركت پالایش نفت لاوان به منظور رؤیت و تطبیق مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.
تـذکـرات لازم:
1 -شركت كنندگان هنگام ثبت نام، اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطلاعات مربوط به رمز دوم (اینترنتی) و cvv2 كارت بانکی خود و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی كارت بانکی اطمینان حاصل فرمائید.
2 -به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدرک تحصیلی كمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3 -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی كه در هر مرحله از آزمون مصاحبه و جذب، محرز شود كه داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
4 -داوطلبان باید پس از ثبت نام، به طور مستمر به سایت مذكور مراجعه نموده و با ورود كد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند. تاكید می شود دریافت كد رهگیری به منزله تایید حضور داوطلب جهت شركت در جلسه آزمون نمی باشد و ضروری است داوطلب به طور مستمر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید مراحل ثبت نام خود مطمئن شود.
5 -لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند و در صورتی كه از طریق كافی نت اقدام به ثبت نام می نمایند، تاكید می شود كه تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت نامی را شخصاً انجام داده و یا بر انجام امور مربوطه، در كافی نت نظارت مستقیم داشته باشند كه مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون كتبی ، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و تصویر آنها را به همراه داشته باشند.
6 -در خصوص كیفیت تصاویر ارسالی شامل عکس، كارت ملی و وضعیت نظام وظیفه (این موضوع برای داوطلبانی كه ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود قبلا رخ داده است) تاكید میگردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به كنترل كیفیت تصاویر ارسالی دقت نمایید. بدیهی است در صورت ارسال تصاویر با كیفیت نامناسب تمامی مسوولیت ها بر عهده داوطلب خواهد بود.
7 – نتایج آزمون كتبی به صورت دو تا سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون كتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی كند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان در آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب صنعتی، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
8 – مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون كتبی می بایست لزوماً به تأیید سازمان مركزی دانشگاه مذكور برسد.
9 -ارایه ارزشنامه مدارک تحصیلی صادره توسط اداره كل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از كشور الزامی است.
10- داوطلبان استخدام می بایست با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شركت نمایند. بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر (با تاریخ قبل از آزمون كتبی) بوده ادامه اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
11 – در صورت قبولی در آزمون كتبی ارایه مدركی دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط جهت احتساب امتیاز ایثارگری الزامی است.
12 – در صورت قبولی در آزمون كتبی ارایه مدركی دال بر بومی بودن از مراجع ذیربط جهت احتساب امتیاز بومی الزامی است.
13 – پذیرفته شدگان نهایی مکلف اند از تاریخی كه شركت پالایش نفت لاوان اعلام خواهد نمود در مراكز آموزشی و صنعتی تعیین شده به عنوان كارآموز حضور یابند.
14 -مدت زمان كارآموزی حداقل 6 ماه خواهد بود.
15 -كارآموزان در مدت زمان آموزش یا كارورزی از حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی كار بهره مند و از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.
16 -در مدت كارآموزی و كارورزی هیچ گونه مزایایی اعم از حق ماموریت، حق جذب و مزایای جغرافیایی كارآموزی و كارورزی پرداخت نمی گردد.
17 – قراردادكار پس از جذب صرفا در چارچوب قانون كار و تامین اجتماعی خواهد بود.
18 – در صورت قبولی در آزمون كتبی ارایه مدركی دال بر فرزند كاركنان (شاغل، بازنشسته ، فوت شده ناشی از كار یا عادی) شركت پالایش نفت لاوان از مراجع ذیربط جهت احتساب امتیاز فرزند كاركنان الزامی است.
19 – دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل كه در آن مقطع، رشته و تاریخ فراغت از تحصیل ذكر شده باشد الزامی است.(معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا گواهی های صادره توسط دانشگاه ها مبنی بر اعلام واحدهای گذارنده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
20 – شركت پالایش نفت لاوان، هیچگونه تعهدی در قبال تأمین مسکن و پرداخت ودیعه مسکن پذیرفته شدگان نهایی در سایر شهرستان های كشور را نخواهد داشت و پذیرفته شدگان در كمپ های مسکونی شركت بصورت اقماری اسکان داده خواهند شد و انجام وظیفه خواهند نمود.
21 – تامین مسکن و یا ودیعه مسکن پذیرفته شدگان دفاتر ستادی بر عهده شركت نمی باشد.
22 – ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان منحصراً از محل های تجمع (شیراز و تهران) تا جزیره لاوان و بلعکس بر عهده شركت پالایش نفت لاوان خواهد بود.
-داوطلبان می توانند در صورت نیاز به كسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن
شماره تلفن: 07633753363 (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.
24 -شركت پالایش نفت لاوان هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و متناسب با نیاز، از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.

25- تاریخ ثبت نام و آزمون:

تاریخ های مهم

ثبت نام در سامانه و اخذ كد رهگیری

1397/12/07 لغایت 1397/12/24

توزیع كارت ورود به جلسه آزمون استخدامی

1398/01/24 لغایت 1398/01/28

برگزاری آزمون استخدامی

1398/01/29 یا 1398/01/30

تشکیل پرونده

متعاقبا اعلام خواهد شد

 

 

استخدام شركت پالايش نفت لاوان

منبع:سایت ایران استخدام

11 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0