ابلاغ دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد برای بازگشت به تحصیل دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی

ابلاغ دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد برای بازگشت به تحصیل دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه از ابلاغ دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه، دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان را به رؤسای استانها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد ابلاغ کردند.
براساس این دستورالعمل ادامه تحصیل دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند (به جز دانشجویانی که به دلیل وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه، تا پایان ۳۱ شهریور سال ۹۹ بلامانع اعلام می‌شود.
این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه/ رساله آن‌ها باقی مانده است، نمی‌شود، بنابراین برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه تصمیم گیری به عمل می‌آید.
براساس بند‌های این دستورالعمل افرادی که رشته/گرایش آن‌ها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد و مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی‌شوند.
منبع: سایت خبر نگاران جوان
22 مهر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0