برگزاری دوره کارآموزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مناطق سیل‌زده

برگزاری دوره کارآموزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مناطق سیل‌زده

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: برای کمک به سیل‌زدگان و مهارت افزایی در دانشجویان دوره‌های کارآموزی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در مناطق سیل زده برگزار می‌شود.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌ها و عملکرد این دانشگاه در مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: برای کمک رسانی به مردم سیل زده و همچنین یادگیری مهارتی جدید در دانشجویان، مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مناطق سیل‌زده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به انجام پروژه‌های علمی و بازساختی در مناطق سیل‌زده بیان کرد: پروژه‌هایی که دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مناطق سیل‌زده انجام می‌دهند؛ جزء سرفصل‌های درسی آنها به حساب می‌آید.

وی ادامه داد:  انجام پروژه‌های علمی در مناطق سیل زده کشور برای هر یک از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک برنامه‌های درسی و به منزله گذراندن مدت کارآموزی آنها به حساب می‌آید.

انجام پروژه‌های علمی در  مناطق سیل برای آشنایی با بازار کار

صالحی عمران با بیان اینکه این کار به مردم مناطق سیل زده کمک بسیاری می‌کند، اظهار کرد: برای آنکه به مردم مناطق سیل زده  در راستای حل مشکلاتشان کمک کنیم و در بستر این کمک مهارت جدیدی را به دانشجویان دانشگاه آموزش دهیم، این برنامه آغاز شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: دانشجویان در قالب طرح‌های جهادی و آموزشی به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند؛ این کار سبب می‌شود تا آنها با بازار کار آشنا شوند و مهارت جدیدی را فرا گیرند.

منبع: خبر نگاران جوان

17 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0